dinsdag 10 juni 2014

Deze 19 jarige studente Maatschappelijk werkster zoekt oudere man voor sexdate

Hallootjes, Ik ben Kim en ben 19 jaar. Ik studeer momenteel voor maatschappelijk werkster. Ik ben namelijk er begaan met kansarme jongeren. Jongeren verdienen een tweede kans. Nu wil ik daar natuurlijk niet te ver over uitweiden. :) Ik ben zelf 19 jaar en erg open minded. Nu heb ik door mijn drukke schema in school en mijn hobby's (Turnen, paardrijden, enz.) weinig tijd om uit te gaan. Ben ook niet echt het uitgaanstype. Doordat ik weinig ben uitgegaan heb ik dus nog niet de kans gehad om ervaring op te doen op seksueel gebied. Versta me niet verkeerd, ik ben geen maagd meer. Maar ik zou toch graag wat meer ervaring op doen. Ik ben dus op zoek naar een leuke, lieve en begripvolle man die mij wat kan bijleren. Let wel op, ik reken op heel wat begrip. Ben zelf erg verlegen, mede doordat ik weinig ervaring heb. 

Zie jij dit zitten? Reageer dan nu op mijn neukoproepje!