zondag 6 december 2015

Seksdate met jonge Limburgse (26j)

Geile gedachten genoeg maar niemand om ze mee te delen. Ook genoeg spannende fantasietjes in mijn hoofd maar niemand om ze mee uit te voeren. Ik heb geen gebrek aan mannelijke aandacht maar als ik zeg dat ik alleen maar seks wil, dan haken ze af. Mag een vrouw dan niet alleen op zoek zijn naar seks zonder dat ze een slet genoemd wordt? Het is niet zo dat ik elke week een andere vent tussen mijn benen wil maar ik wil geen verplichtingen, daar is mijn leven te druk voor. Maar toegegeven: seks is nog altijd dé manier om te ontspannen :)

Je weet, beseft en begrijpt dat er alleen maar sprake kan zijn van een seksrelatie tussen ons. Voor de rest leiden we elk ons eigen leven. Aangezien ik nogal ongeduldig van aard ben, wil ik ook niet al te lang wachten op een eerste seksafspraakje. Dus heb je voorlopig geen tijd, dan kan je maar beter niet reageren.

Neuk me nu! Klik hier om af te spreken